Budowanie relacji z klientem

Kontakt:
dr Urszula Chrąchol-Barczyk (kierownik studiów)
e-mail: urszula.chrachol@wzieu.pl
tel. +48 607 279 716; +48 91 444 33 76

Cel studiów

Dostarczenie wiedzy oraz pokazanie słuchaczom w praktyce, jak na konkurencyjnym rynku zdobyć, zbudować i podtrzymać relacje z klientami.

 

Adresaci

Uczestnikami mogą być absolwenci studiów wyższych różnych kierunków. Studia przeznaczone są dla osób, które chcą pogłębić swoją wiedzę i nabyć umiejętności w zakresie budowania relacji z klientami.

 

Dlaczego warto?

Podczas zajęć uczestnicy poznają najważniejsze narzędzia tworzenia więzi z klientem. Słuchacze nauczą się budować i realizować program lojalnościowy, strategię budowania relacji w social media oraz innych nowoczesnych kanałach w internecie. Dowiedzą się, czy storytelling, kampanie Google AdWords lub działania SEO mogą im w tym pomóc. Eventy, spotkania biznesowe, targi i wystawy to kolejne narzędzia, za pomocą których można skutecznie budować relacje. Słuchacze zdobędą wiedzę na temat tego, na czym polega profesjonalna obsługa klienta oraz w praktyce nauczą się rozwiązywać sytuacje konfliktowe z trudnym klientem. Ponadto uzyskają wiedzę, jak efektywnie analizować dane zawarte w bazach danych, wyodrębnić kluczowych klientów, zbadać ich satysfakcję, lojalność oraz poznać ich potrzeby i preferencje. Słuchacze wezmą także udział w warsztatach z wystąpień publicznych i autoprezentacji oraz nauczą się radzenia sobie ze stresem. Zajęcia prowadzą praktycy rynkowi/specjaliści z danej dziedziny oraz pracownicy Katedry Marketingu Usług WZiEU.

 

Program studiów

  • Team building i komunikacja wewnętrzna w firmie
  • Relacje z kluczowymi klientami
  • Trudny klient i rozwiązywanie konfliktów
  • Od programów lojalnościowych do lojalności 3.0
  • Budowanie relacji w mediach społecznościowych
  • Nowoczesne kanały dotarcia do klienta w internecie
  • Analiza satysfakcji i opłacalności klienta
  • Telemarketing i mailing jako sposoby pozyskania klienta
  • Badanie potrzeb i preferencji klientów ‒ aktualne trendy
  • Sztuka autoprezentacji w biznesie
  • Wystąpienia publiczne i prezentacja oferty rynkowej
  • Skuteczna komunikacja z klientem
  • Bazy danych i technologie informatyczne w zarządzaniu relacjami z klientem
  • Rola targów i wystaw w budowaniu relacji
  • Obsługa klienta
  • Psychologia stresu
  • Event i spotkania biznesowe jako forma budowania relacji z klientem

Studia trwają 2 semestry. Obejmują 180 godzin.
Koszt wynosi 1300 zł za semestr. Nie pobieramy opłaty rekrutacyjnej.


Podejmij zatem działanie i zarejestruj się:

https://e-podyplomowe.univ.szczecin.pl/erekrutacjanew/index.php

 

« powrót